Service som ger maximal kundnytta

Alla våra produkter och tjänster anpassas efter behoven hos våra kunder. Det gäller även vår service. Vi säkrar driften av IT-miljöer och telefonsystem både på löpande räkning och genom fasta avtal. Till den senare kategorin hör våra serviceavtal med ett fastställt antal underhållstimmar per månad. De banar väg för förebyggande åtgärder som säkerställer att oplanerad nedtid på datorer, servrar och telefonväxlar hamnar på ett minimum.

Vi erbjuder också serviceavtal, som kan inbegripa allt från fjärrsupport till att vi åtar oss att vara på plats inom en viss tidpunkt, bl a vid användning av affärskritiska system. Vi är även öppna för diskussioner om andra typer av avtal ­– kontakta oss gärna och berätta om ditt företags behov och önskemål.

TELIUM NETWORK

KASTANJEALLÉN 1
302 32 HALMSTAD
TELEFON 035 - 17 77 00
info@teliumnetwork.se

Mån-fre 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00
Lör-Sön Stängt